Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Tuesday, April 14, 2009

The V for Vintage Experience!












Inainte sa plec ma gandeam cate ore am reusit sa dorm in ultimele 3 zile si am ajuns la un numar impresionant de 12!!! Oricum era doar un gand pasager si mai mult pentru amuzament pentru ca oricum nu imi pasa: urma sa ajung la V for Vintage si nu doar in calitate de admirator (oricum asta era planul initial), ci am putut si sa expun ceva (bentite).
Pana acum cred ca stiti cu totii ca, atat eu cat si Sara, suntem indragostite de tot ce face Corina Vladescu si suntem total blown away de cat de draguta, buna, frumoasa, simpatica, desteapta, minunata, as putea continua la nesfarsit, este!!! Am amintit de asta pentru ca invitatia sa expun ceva a venit din partea ei (eu m-am trezit prea traziu ca sa pot sa ma inscriu si de acea ramasesem pe dinafara) iar ea s-a oferit sa imparta spatial ei cu mine. How nice is that!!!
Am ajuns mult mai devreme decat trebuia (ca de obicei!), de aceea am asteptat cuminte in scaunul meu admirand tot ce ma inconjura pana a sosit Corina si am inceput sa asezam lucrurile pentru un display cat mai frumos. Eu am adus cordelutele facute de mine si de Sara iar Corina a venit cu superbele ei haine si asa a inceput totul. Pentru ca fericirea sa fie completa am stat in camera rezervata designerilor impreuna cui Ana Alexe, Corina Vladescu, Irina Marinescu, George Neagu, Andreea Musat, Coca Zaboloteanu, Mariana Buse. Va puteti imagina cat de bine m-am simtit eu inconjurata de toti oamenii frumosi si de hainele, pantofii si toate accesoriile speciale de acolo.
Dupa ce am asezat totul la locul lui au inceput sa vina vizitatorii. Trebuie sa recunosc cu rusine ca e prima oara cand ajung la V for Vintage asa ca nu pot sa fac o comparatie cu editia trecuta, ci pot doar sa va impartasesc impresiile mele. Si da, mi-a placut mult!!! Ma asteptam deja sa fiu inconjurata de lucruri frumoase, dar nu stiam la ce sa ma astept din partea oamenilor care urmau sa vina si supriza a fost cat se poate de frumoasa: oamenii speciali, frumos imbracati, cu accesorii, pantofi, haine over the top si cu atitudine, persoane obisnuite, dar si o multime de artisti si "celebritati"!
Dupa ce am stat cateva ore langa bentite i-am predat stafeta Corinei si am plecat in “expeditie”. Am privit tot, am cautat pe fiecare raft, am admirat fiecare lucru ca sa fiu sigura ca nu ratez nimic, dar a trebuit sa incetez dupa un timp pentru ca m-am gandit sa nu zica oamenii ca-s nebuna sau am vreo problema caci la fiecare intoarcere de cap eram acolo! Hahaha!
Din pacate imi este foarte greu sa descriu tot ce am vazut pentru ca ar fi atat de multe incat asa avea nevoie de zile ca sa fac asta si din pacate trebuie sa ma mai duc si la job! Partea proasta este ca nu am prea vorbit cu fetele care au expus haine vintage, as fi vrut sa le salut pe toate şi sa ma prezint, insa am stat in camere diferite şi nici timpul nu a fost suficient! Data viitoare o sa fiu mai bagareata!
De asemenea m-am intalnit la targ şi cu doua dintre clientele mele cele mai dragi (care incet, dar sigur devin mai mult decat atat): Ioana şi Raluca despre voi vorbesc, amandoua imbracate superb şi original ca de obicei, vesele şi dragute ca niste flori! Apropo de tinuta, tema a fost fashion icons şi hat on, asa ca eu m-am costumat ca Madonna in anii 80, rochie alba de dantela (like a virgin remember), geaca de piele, multe perle şi accesorii şi pe cap o bentita cu floare foarte mare şi voaleta confectionata cu mainile mele!
Am avut un sentiment foarte ciudat tot timpul petrecut acolo, dar ciudat in sensul bun! Sunt sigura ca fiecare dintre voi aveti o persoana sau ati trecut printr-o situatie care v-a incarcat cu energie, v-a dat forte noi sau au produs un moment de claritate cand v-ati dat seama cam cum ati vrea sa fie o parte din lumea voastra. Asa am simtit eu sambata in legatura cu o parte din lucrurile pe care as vrea sa le fac: sa fiu inconjurata de oamenii frumosi si sa produc macar o mica parte din tot acest frumos. Din fericire eu o am pe Sara care e mereu pe aceeasi lungime de unda cu mine si impartim acelasi pasiuni si dorinte incat e usor sa visezi si sa iti construiesti un plan care nu suna deloc nebunesc atunci cand il pui la cale. Si uite asa am ajuns noi la concluzia ca ne astepata lucruri frumoase in viitorul apropiat asa cum sper sa va astepte si pe voi.
Astept cu nerabdare editia viitoare! Cu siguranta o sa ma gasiti acolo.
In ultima fotografie ("furata" de pe facebook) ma puteti vedea si pe mine in planul indepartat, ca o umbra cu voaleta pe cap:), restul pozelor sunt facute de moi!

P.S: Trebuie sa ii mai multumesc inca o data Corinei pentru tot. You are the best!!!

6 comments:

Eda said...

Frumos! Mi-ar fi placut sa arunc si eu un ochi, dar nu am putut ajunge.

Alice in vintageland said...

Data viitoare:)

Unknown said...

Bravo...Felicitari!...Si mie mi-ar fi placut sa ajung, dar...data viitoare:)...Sau poate veniti pe la cta/Mamaia ...k tot vine vara:D Pupici.

Alice in vintageland said...

Chiar planuim sa ajungem in vara aceasta la Constanta pentru mare si soare! Te anuntam din vreme, poate ne intalnim undeva sa vorbim la o cafea sau orice altceva vrei tu:)

Unknown said...

Abia astept...:*

Alice in vintageland said...

Si noi:)

Related Posts with Thumbnails