Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Friday, September 18, 2009

Perfect day

There’s still a little bit of your song in my ear
There’s still a little bit of your words I long to hear
There’s still a little bit of your ghost your witness
There’s still a little bit of your face I haven't kissed



N-am mai facut de ceva vreme o insemnare din categoria My Style, so here you have one! Azi nu mai zic nimic de haine, dar preiau cu drag leapsa de la Anna:
Sunt... cu capul in nori.
Vreau... prea mult!
Mi-as dori... sa am o superputere.
Nu imi place... autosuficienta şi prostia.
Ma tem... de ireversibil in orice forma
Aud... şi inteleg tot, dar aleg sa retin numai ce este pozitiv.
Imi place... sa lenevesc sub paturi, cu cafea, sa ploua şi sa ma uit la fime.
Nu sunt... sigura de nimic
Cant... numai cand sunt singura, dar ascult muzica permanent!
Traiesc... pentru o zi perfecta
Niciodata... nu spun niciodata!
Rar... sunt multumita de mine.
Plang... cand se strang prea multe şi simt ca ma sufoc si cand sunt revoltata.
Am nevoie... de aer.
Ar trebui... sa fiu mai hotarata, perseverenta, muncitoare.
Urasc... sa depind de oameni şi lucruri.
Rad... des, mult şi bine.
Visez... tot timpul.

11 comments:

Gia said...

Wow, I liked this so much, you put a smile on my face, plus you look super cute:)

Bisous,
Gia!

Alice in vintageland said...

Hey thanks! And about the cute thing - Look who's talking?:)!

Gia said...

You're way too kind, lovely on the inside, as well as on the outside:)

Love,
Gia!

Mina said...

i think i've told u before how similar our personalities are. I look through your list and its like I describe myself.
btw cute skirt... the newest thing on my wish list are vintage swing skirts inspired by you.
xoxo
mina

Aline said...

what a gorgeous post...I love these photos!

carola said...

cat de romantice sunt imaginile astea, parca simt frumusetea zilei si locului, foarte inspirate! si rochita in stil heidi iti sta atat de bine!
PS: ma tentati in fiecare luna ba cu rochii, ba cu bentite, asa ca m-am gandit sa va intreb daca faceti si livrari internationale? ;;) tare as vrea o fundita marca "dulapul bunicii"!

Alice in vintageland said...

Mina - yes, I have a thing forvintage swing skirts :) and I feel very honored I get to inspire you!:)

Hanako - thanks!:)

Gia -:):):)

Carola - chiar si mie imi pare putin rau ca a trecut vara! Cat despre livrari intrenationale, nu facem, am cercetat diverse posibilitati si costurile de expediere ar fi cam de doua ori mai mari decat pretul accesoriilor in sine (si mi se pare cam mult pentru client). Cand vii in Bucuresti spune-mi te rog si iti fac una special pentru tine!:)

Carola said...

eh, asta e :) sper cand vin la bucuresti (lucru ce se intampla mult m rar decat mi-as dori) sa ne si cunoastem, cu sau fara ocazia unei livrari ;)

Alice in vintageland said...

Daaaaa, sure thing, numai sa-mi zici cand vii si ne vedem, it's a date!:):):)

Denisa L said...

pretty pretty skirt:)

ce superputere ti-ai dori?
mie mi-ar placea sa zbor,pt ca e prea aglomerat orasul:))

Alice in vintageland said...

Denisa - mi-e greu sa ma decid, dar as vrea sa aud tot ce gandesc ceilalti, sa ma teleportez, sa fiu a "healer" sau sa zobor, daaaaa!:)

Related Posts with Thumbnails