Follow this blog with bloglovin

Follow Dulapul Bunicii - vintage, retro, sh si handmade!

Friday, December 04, 2009

The queen of hearts! :)

How about that?!!! We always wished we were royalty so Sara made a tiara to go with the fantasy!
Ce ziceti de asta?!!! Intotdeauna ne-am dorit sa fim de vita nobila asa ca Sara a confectionat o tiara din dantela albastra sa mearga cu inchipuirile noastre!:) A facut-o de ceva vreme, dar nu eram sigure ca vrem sa o vindem, mai ales ca este destul de greu de facut si aproape imposibil de reprodus exact! Eu sunt innebunita dupa ea asa ca nu va mirati daca ma vedeti purtand-o pe strada sau chiar la serviciu!:):))))) Revenim si cu detalii despre colier!

Blue lace tiara (unicat)/ Tiara din dantela albastra (unicat) - 55 RON
Descriere: Bentita din saten negru decorata cu o coronita din dantela albastra si paiete negre.






Orice imperfectiuni sunt datorate blitului! Pentru comenzi si detalii suplimentare ne puteti contacta oricand la dulapulbunicii@yahoo.com.

2 comments:

Taraba de haine said...

Salutare, scuze de deranj, am si eu un blog cu hainute, daca vrei sa ma ajuti si pe mine cu un link, eu te-am adaugat deja in lista mea de bloguri.
Adresa mea este : http://tarabadehaine.blogspot.com/

Alice in vintageland said...

Te-am adaugat!:)

Related Posts with Thumbnails